Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Kia CEED (CD) 1.0 T-GDI MHEV (2021-???) 120km » V10-0756 vaico
wybrany samochód: 
Kia Ceed (cd) 1.0 T-gdi Mhev (2021-???) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0756 VAICO

V10-0756 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0756

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]198
Wysokość [mm]20
Szerokość [mm]160
Typ skrzyni biegów09K
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,312
Rodzaj filtraWkład filtra
nr EAN4046001417467

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0756 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: VW MULTIVAN T5, TRANSPORTER T5 2.5D/3.2 04.03-12.09
numery OEM:
SEAT      09K 325 429
SEAT      9K325429
SKODA      09K 325 429
SKODA      9K325429
VOLKSWAGEN      09K 325 429
VOLKSWAGEN      9K 325 429
VAG      09K 325 429
VAG      9K 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-0756 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.