Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » pompa paliwa » pompa paliwa » V10-0807 vaico

Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V10-0807 VAICO

V10-0807 Pompa paliwa, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-0807

producent:

VAICO

Tryb pracy mechaniczne
Ciężar [kg] 0,393
nr EAN 4046001194436

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V10-0807 VAICO

Mechaniczna pompa paliwa pasuje do: TRABANT 1.1, 1.1 TRAMP, 1.1 UNIVERSAL; VW GOLF II, JETTA II, POLO, POLO II, POLO III; WARTBURG 353, 353 TOURIST 1.0/1.1/1.3 08.83-09.96
numery OEM:
SEAT      030 127 025
SEAT      30127025
SKODA      030 127 025
SKODA      30127025
VOLKSWAGEN      030 127 025
VOLKSWAGEN      30127025
VAG      030 127 025
VAG      30 127 025

Zastosowanie Pompa paliwa, Original VAICO Qualität V10-0807 VAICO w samochodach:

Pompa paliwowa


Rolą pompy paliwa jest przekazanie paliwa do układu zasilania silnika oraz ustalanie odpowiedniego wydatku. Paliwo musi być dystrybuowane pod właściwym, wysokim ciśnieniem. Element ten umożliwia przekazanie paliwa ze zbiornika (znajdującego się z tyłu samochodu) do elementów zasilających silnika (który zazwyczaj jest z przodu pojazdu).

Najczęściej do usterki wewnątrz zbiornikowej pompy paliwa doprowadza zanieczyszczenie samego zbiornika rdzą lub innymi zabrudzeniami. Wymieniając ją, należy więc pamiętać, aby najpierw dokładnie wyczyścić zbiornik. Inną przyczyną awarii mogą być niedziałające poprawnie połączenia elektryczne, niedostateczne uziemienie, zbyt niskie napięcie itp.

O usterce tego elementu mogą świadczyć następujące objawy:
  • zaraz po uruchomieniu silnika gaśnie on lub dzieje się to w chwili, kiedy pedał gazu jest wciśnięty,
  • silnik nie uruchamia się (spalanie nie następuje ze względu na brak paliwa, ewentualnie silnik uruchamia się, ale jest to trudne),
  • samochód szarpie podczas przyspieszania (efekt zmniejszonego przepływu paliwa), ma niską moc (brak wzrostu ciśnienia paliwa) lub wydaje niepokojące dźwięki.
Sama wymiana pompy to jednak to naprawa skutków awarii. Należy znaleźć jej przyczynę i ją wyeliminować.