Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek » V10-0996 vaico

Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-0996 VAICO

V10-0996 Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-0996
Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-0996
V10-0996
126.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numery handlowe:

2E0 955 023, 906 820 00 40

numer części:

V10-0996

producent:

VAICO

Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stronie dla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez silnika elektrycznego
Strona zabudowy z przodu
Ciężar [kg] 1,1
nr EAN 4046001548543

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-0996 VAICO

Mechanizm wycieraczek przód (bez silnika) pasuje do: MERCEDES SPRINTER 3,5-T (B906), SPRINTER 3-T (B906), SPRINTER 4,6-T (B906), SPRINTER 5-T (B906); VW CRAFTER 30-35, CRAFTER 30-50 04.06-12.18
numery OEM:
CHRYSLER      68017435AA
MERCEDES-BENZ      906 820 00 40
MERCEDES-BENZ      906 820 00 40 part
MERCEDES-BENZ      A 906 820 00 40
MERCEDES-BENZ      A 906 820 00 40 part
VOLKSWAGEN      2E0 955 023 part
VAG      2E0 955 023 part

Zastosowanie Napęd wycieraczek, Original VAICO Qualität V10-0996 VAICO w samochodach:

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.