Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-1110 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1110 VAICO

V10-1110 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1110

producent:

VAICO

Średnica [mm] 46
Wysokość [mm] 42
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Strona zabudowy z tyłu
Ciężar [kg] 0,185
nr EAN 4046001140327

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1110 VAICO

Poduszka silnika z tyłu L/P, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI 80 B2, 80 B3, 80 B4, 90 B2, 90 B3, CABRIOLET B3, COUPE B2, COUPE B3, VW PASSAT B2 1.3-2.8 08.78-12.96
numery OEM:
AUDI      811 199 419 B
AUDI      811 199 419 C
AUDI      893 199 419
SEAT      893 199 419
SKODA      893 199 419
VOLKSWAGEN      811 199 419 B
VOLKSWAGEN      811 199 419 C
VOLKSWAGEN      893 199 419
VAG      811 199 419 B
VAG      811 199 419 C
VAG      893 199 419

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1110 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.