Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-1130 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1130 VAICO

V10-1130 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1130

producent:

VAICO

Strona zabudowy z tyłu
Strona zabudowy z lewej
Średnica [mm] 55
Ciężar [kg] 0,763
nr EAN 4046001144028

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1130 VAICO

Poduszka skrzyni biegów przód/tył L (manualna) pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF II, GOLF III, PASSAT B3/B4 1.0-2.0 08.83-01.04
numery OEM:
AUDI      1H0 199 402
AUDI      1H0 199 402 A
AUDI      357 199 402
AUDI      357 199 402 B
SEAT      1H0 199 402
SEAT      1H0 199 402 A
SEAT      357 199 402
SEAT      357 199 402 B
SKODA      1H0 199 402 A
SKODA      357 199 402
SKODA      357 199 402 B
VOLKSWAGEN      1H0 199 402
VOLKSWAGEN      1H0 199 402 A
VOLKSWAGEN      1HM 199 381
VOLKSWAGEN      357 199 402
VOLKSWAGEN      357 199 402 B
VAG      1H0 199 402
VAG      1H0 199 402 A
VAG      357 199 402
VAG      357 199 402 B
EAGLE      6663

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1130 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.