| Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego | 
| po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
| Wysokość [mm] | 23 | 
| Średnica wewnętrzna [mm] | 16 | 
| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | 
| Strona zabudowy | Oś przednia | 
| średnica zewnętrzna [mm] | 58 | 
| Ciężar [kg] | 0,0947 | 
| nr EAN | 4046001144417 | 
Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1151 VAICO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
431407181F, 431407182, 431407201C
| AUDI | 431 407 181 F | |
| AUDI | 431 407 182 | |
| AUDI | 431 407 201 C | |
| SEAT | 431 407 181 F | |
| SEAT | 431 407 182 | |
| SEAT | 431 407 201 C | |
| SKODA | 431 407 181 F | |
| SKODA | 431 407 182 | |
| SKODA | 431 407 201 C | |
| VOLKSWAGEN | 431 407 181 F | |
| VOLKSWAGEN | 431 407 182 | |
| VOLKSWAGEN | 431 407 201 C | |
| VAG | 431 407 181 F | |
| VAG | 431 407 182 | |
| VAG | 431 407 201 C | 
Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1151 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu. 
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.