Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-1182 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1182 VAICO

V10-1182 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1182

producent:

VAICO

Oznaczenie koloru zielony
Strona zabudowy z przodu
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
Ciężar [kg] 1,1219
nr EAN 4046001166655

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1182 VAICO

Poduszka silnika z przodu L, gumowo-metalowa pasuje do: SEAT CORDOBA, CORDOBA VARIO, IBIZA II, INCA, TOLEDO I, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN, GOLF III, GOLF IV, PASSAT B3/B4 1.4-2.0 11.91-01.04
numery OEM:
AUDI      1H0 199 609 B
SEAT      1H0 199 609 B
SKODA      1H0 199 609 B
VOLKSWAGEN      1H0 199 609 B
VAG      1H0 199 609 B
EAGLE      6661

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1182 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.