Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Audi A4 B5 (8D2) 2.8 quattro (1995.01-1997.07) 174km » V10-1213 vaico
wybrany samochód: 
Audi A4 B5 (8d2) 2.8 Quattro (1995.01-1997.07) 174km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1213 VAICO

V10-1213 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1213

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz lewej
Ciężar [kg]0,956
nr EAN4046001192302

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1213 VAICO

Poduszka skrzyni biegów przód L (manualna) pasuje do: AUDI A3, A4 B5, A6 C4, A6 C5, A8 D2, CABRIOLET B3, TT, SKODA SUPERB I, VW GOLF IV, PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.0 06.94-03.08
numery OEM:
AUDI      8D0 399 151 H
SEAT      8D0 399 151 H
SKODA      8D0 399 151 H
VOLKSWAGEN      8D0 399 151 H
VAG      8D0 399 151 H

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-1213 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.