Rodzaj wahacza | dla wahacza poprzecznego | |
Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe | |
Strona zabudowy | z obu stron | |
Strona zabudowy | z tyłu | |
Strona zabudowy | Oś przednia, na dole | |
po montażu wymagany pomiar geometrii osi | ||
parzyste numery artykułów | V10-1382 | |
Ciężar [kg] | 0,171 | |
nr EAN | 4046001313172 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1381 VAICO
AUDI | 171 407 181 | |
AUDI | 171 407 181 A | |
SEAT | 171 407 181 | |
SEAT | 171 407 181 A | |
SEAT | 191 407 181 A | |
SEAT | 191 407 181 B | |
SEAT | 191 407 181 D | |
SKODA | 171 407 181 | |
SKODA | 171 407 181 A | |
SKODA | 191 407 181 A | |
SKODA | 191 407 181 B | |
SKODA | 191 407 181 D | |
VOLKSWAGEN | 171 407 181 | |
VOLKSWAGEN | 171 407 181 A | |
VAG | 171 407 181 | |
VAG | 171 407 181 A | |
VAG | 191 407 181 A | |
VAG | 191 407 181 B | |
VAG | 191 407 181 D |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-1381 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.