Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zasilania paliwem » zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu » V10-1641 vaico

Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts V10-1641 VAICO

V10-1641 Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1641

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 55,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z opaską mocującą
Ciężar [kg] 0,1261
nr EAN 4046001416118

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts V10-1641 VAICO

Korek wlewu paliwa AUDI A4 B5; SEAT CORDOBA, IBIZA II, INCA, LEON, TOLEDO II; SKODA FABIA I, OCTAVIA I, OCTAVIA II; VW BORA, BORA I, GOLF IV, NEW BEETLE, PASSAT B5, POLO 02.93-12.13
numery OEM:
AUDI      1J0 201 550 AC
AUDI      1J0 201 550 AN
SEAT      1J0 201 550 AC
SEAT      1J0 201 550 AN
SKODA      1J0 201 550 AC
SKODA      1J0 201 550 AN
VOLKSWAGEN      1J0 201 550 AC
VOLKSWAGEN      1J0 201 550 AN
VAG      1J0 201 550 AC
VAG      1J0 201 550 AN

Zastosowanie Korek wlewu paliwa, Green Mobility Parts V10-1641 VAICO w samochodach:

Zbiornik paliwa, korek wlewu, rura wlewu paliwa


Zbiornik paliwa jest elementem podwozia samochodu. W związku z tym należy stale kontrolować jego stan. Zwracamy uwagę na wszelkie ślady uszkodzeń mechanicznych, przecieków itp. Nawet drobny wyciek paliwa ze zbiornika, może mieć poważne konsekwencje, nie wykluczając pożaru.

Układ paliwowy to nie tylko zbiornik. Ważną funkcję pełnią też pozostałe części zintegrowane z samym zbiornikiem.

Rura wlewu paliwa jest indywidualnie zaprojektowana do konkretnego modelu pojazdu. Musi ona być wytrzymała mechanicznie oraz charakteryzować się wysoką odpornością na czynniki atmosferyczne i zabrudzenia. By uniknąć ryzyka korozji, producenci najczęściej wykonują rury w formie odlewu z tworzywa sztucznego. Najistotniejszą kwestią jest tu ponadprzeciętna wytrzymałość tworzywa na środki chemiczne. Pamiętajmy, że element ten przez wiele lat będzie miał bezpośredni kontakt z paliwem.

Do najczęstszych usterek tego fragmentu układu paliwowego należy rozszczelnienie. Zazwyczaj, po latach użytkowania, wskutek erozji plastiku powstaje otwór, który z czasem się powiększa. Paliwo wówczas wycieka, stwarzając ryzyko pożaru. Korek wlewu paliwa zabezpiecza zbiornik przez nieautoryzowanym dostępem. Korek wlewu może występować w wersji zamykanej na kluczyk, lub bez kluczyka, wówczas zabezpieczenie stanowi klapka wlewu paliwa otwierana z wnętrza samochodu.