Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-1878 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 VAICO

V10-1878 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-1878

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 09G
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez mechanicznej skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,342
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001478444

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: SEAT ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, VW GOLF V, GOLF VI, JETTA III, NEW BEETLE, PASSAT B6, TOURAN 1.6-2.5 01.98-07.13

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

09G325429A, 9G325429A

SEAT

09G325429A, 9G325429A

numery OEM:
SEAT      09G 325 429 A
SEAT      9G325429A
SKODA      09G 325 429 A
SKODA      9G325429A
VOLKSWAGEN      09G 325 429 A
VOLKSWAGEN      9G325429A
VAG      09G 325 429 A
VAG      100 325 0009
VAG      9G 325 429 A

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-1878 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.