Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2218 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2218 VAICO

V10-2218 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2218
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2218
V10-2218
vaico V10-2218 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

0AT 325 429

numer części:

V10-2218

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Typ skrzyni biegów 6HP19
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg] 0,617
nr EAN 4046001544361

skład zestawu:
V10-2216 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2217 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2218 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI Q7 3.6 08.06-05.10
numery OEM:
AUDI      0AT 321 371
AUDI      0AT 325 429
SEAT      0AT 321 371
SEAT      0AT 325 429
SEAT      AT321371
SEAT      AT325429
SKODA      0AT 321 371
SKODA      0AT 325 429
SKODA      AT321371
SKODA      AT325429
VOLKSWAGEN      0AT 325 429 kit
VAG      0AT 321 371
VAG      0AT 325 429
VAG      0AT 325 429 kit
VAG      AT 321 371
VAG      AT 325 429
VAG      AT 325 429 kit

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2218 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.