Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2219 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 VAICO

V10-2219 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
122.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-2219

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów S-Tronic (DL501)
Rodzaj skrzyni biegów dla automatyki skrzyni 7-biegowej
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,321
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001544378

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, Q5, PORSCHE MACAN 1.8-4.2 06.07-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

PORSCHE

911, 911 targa, CAYENNE, CARRERA GT, BOXSTER, CAYMAN, PANAMERA

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 producenta VAICO

AUDI

0B5325429E, B5325429E

numery OEM:
AUDI      0B5 325 429 E
AUDI      B5325429E
SEAT      0B5 325 429 E
SEAT      B5325429E
SKODA      0B5 325 429 E
SKODA      B5325429E
VOLKSWAGEN      0B5 325 429 E
VOLKSWAGEN      B5325429E
VAG      0B5 325 429 E
VAG      B5 325 429 E

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2219 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.