Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2284 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2284 VAICO

V10-2284 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO
vaico V10-2284
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2284
132.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V10-2284

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 0C8
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 8-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,466
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001556364

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2284 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI Q7; PORSCHE CAYENNE, PANAMERA; VW TOUAREG 3.0-4.8 11.07-
numery OEM:
PORSCHE      958 325 435 00
SEAT      0C8 325 435
SEAT      C8325435
SKODA      0C8 325 435
SKODA      C8325435
VOLKSWAGEN      0C8 325 435
VAG      0C8 325 435
VAG      C8 325 435

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-2284 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.