Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Audi A6 C6 Avant (4F5) 3.0 TDI quattro (2008.10-2011.08) 240km » V10-2288 vaico
wybrany samochód: 
Audi A6 C6 Avant (4f5) 3.0 Tdi Quattro (2008.10-2011.08) 240km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2288 VAICO

V10-2288 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2288
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2288
V10-2288
vaico V10-2288 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-2288

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Typ skrzyni biegów8HP55H
Typ skrzyni biegów8HP55AH
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 8-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaze śrubami
Ciężar [kg]0,6705
nr EAN4046001556302

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2288 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów
numery OEM:
AUDI      0BW 398 009
AUDI      0BW 398 009 A
AUDI      0BW 398 009 B
SEAT      0BW 398 009
SEAT      BW398009
SKODA      0BW 398 009
SKODA      0BW 398 009 A
SKODA      BW398009
VOLKSWAGEN      0BW 398 009 B
VAG      0BW 398 009
VAG      0BW 398 009 A
VAG      0BW 398 009 B
VAG      BW 398 009
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2288 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.