Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2289 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2289 VAICO

V10-2289 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2289
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2289

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-2289

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów 8HP55
Typ skrzyni biegów 0BK
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 8-biegowa
Ciężar [kg] 0,667
nr EAN 4046001556319

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2289 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 ALLROAD C7, A6 C7, A7, A8 D4, Q5 2.0-6.3 06.08-09.18

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2289 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2289 producenta VAICO

AUDI

0BK398009, 0BK398009A

numery OEM:
AUDI      0BK 398 009
AUDI      0BK 398 009 A
SEAT      0BK 398 009
SEAT      BK398009
SKODA      0BK 398 009
SKODA      BK398009
VOLKSWAGEN      0BK 398 009 A
VAG      0BK 398 009
VAG      0BK 398 009 A
VAG      BK 398 009
VAG      BK 398 009 A

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2289 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.