Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-2364 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2364 VAICO

V10-2364 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-2364
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2364
V10-2364
vaico V10-2364 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
127.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
4 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 4 szt.
 
    Ocena:
numery handlowe:

09A 325 429 A

numer części:

V10-2364

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów Jatco 09B
Ciężar [kg] 0,419
nr EAN 4046001568299

skład zestawu:
V10-2362 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V10-2363 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2364 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A3, FORD GALAXY I, SEAT ALHAMBRA, VW GOLF IV, SHARAN 1.6-2.8 09.95-03.10

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2364 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

Numery OE Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2364 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

09A325429A, 09A325429Akit, 09A325429B, 9A325429A, 9A325429B

SEAT

09A325429A, 09A325429B, 09B321371, 9A325429A, 9A325429B, 9B321371

FORD

1133093, 1204330, 1204331

numery OEM:
FORD      1 133 093
FORD      1 204 330
FORD      1 204 331
SEAT      09A 325 429 A
SEAT      09A 325 429 B
SEAT      09B 321 371
SEAT      9A325429A
SEAT      9A325429B
SEAT      9B321371
SKODA      09A 325 429 A
SKODA      09A 325 429 B
SKODA      09B 321 371
SKODA      9A325429A
SKODA      9A325429B
SKODA      9B321371
VOLKSWAGEN      09A 325 429 A
VOLKSWAGEN      09A 325 429 A kit
VOLKSWAGEN      09A 325 429 B
VOLKSWAGEN      9A325429A
VOLKSWAGEN      9A325429B
VAG      09A 325 429 A
VAG      09A 325 429 A kit
VAG      09A 325 429 B
VAG      09A 325 429 B kit
VAG      09B 321 371
VAG      9A 325 429 A
VAG      9A 325 429 A kit
VAG      9A 325 429 B
VAG      9A 325 429 B kit
VAG      9B 321 371
FORD USA      1M21-7N113-AA
FORD USA      1M21-7N113-AB
FORD USA      YM21-7N113-AA
zamienniki:

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-2364 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.