średnica zewnętrzna [mm] | 131 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 112 |
Strona zabudowy | Tylna oś po obydwu stronach |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez materiałów dodatkowych |
Felga, ilość otworów | 5 |
Ciężar [kg] | 1,7 |
nr EAN | 4046001610745 |
Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-3004 VAICO
AUDI | 4D0 407 613 B | |
AUDI | 4D0 407 613 D | |
AUDI | 4D0 407 613 E | |
SEAT | 4D0 407 613 B | |
SEAT | 4D0 407 613 D | |
SEAT | 4D0 407 613 E | |
SKODA | 4D0 407 613 B | |
SKODA | 4D0 407 613 D | |
SKODA | 4D0 407 613 E | |
VOLKSWAGEN | 4D0 407 613 E | |
VAG | 4D0 407 613 B | |
VAG | 4D0 407 613 D | |
VAG | 4D0 407 613 E |
Zastosowanie Piasta koła, Original VAICO Qualität V10-3004 VAICO w samochodach:
Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni. Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.