Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-3014 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-3014 VAICO

V10-3014 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-3014

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Wysokość [mm] 110
Typ skrzyni biegów 6HP26
Długość [mm] 223
Szerokość [mm] 195
Ciężar [kg] 0,505
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001611544

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-3014 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: AUDI A6 C6, A8 D3, VW PHAETON 3.7-6.0 10.02-08.11
numery OEM:
AUDI      09E 325 429
SEAT      09E 325 429
SEAT      9E325429
SKODA      09E 325 429
SKODA      9E325429
VOLKSWAGEN      09E 325 429
VAG      09E 325 429
VAG      9E 325 429

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-3014 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.