Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-4361 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4361 VAICO

V10-4361 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-4361

producent:

VAICO

Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Rodzaj filtra Filtr sitowy
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 09G, AQ160
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez mechanicznej skrzyni biegów
Ciężar [kg] 0,275
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001783722

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4361 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A3, Q2, Q3, TT, SEAT ATECA, LEON, LEON ST, TARRACO, SKODA KAROQ, KODIAQ I, OCTAVIA III, SUPERB III, YETI, VW ARTEON, BEETLE 1.0-2.5 04.10-
numery OEM:
SEAT      09G 325 429 D
SEAT      9G325429D
SKODA      09G 325 429 D
SKODA      9G325429D
VOLKSWAGEN      09G 325 429 D
VOLKSWAGEN      9G325429D
VAG      09G 325 429 D
VAG      9G 325 429 D
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4361 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.