Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-4363 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4363 VAICO

V10-4363 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-4363

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 09G, AQ160
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów bez mechanicznej skrzyni biegów
Rodzaj filtra Filtr sitowy
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,269
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001783746

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4363 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: CUPRA LEON, LEON SPORTSTOURER, SEAT IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA V, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, TOLEDO IV, SKODA FABIA III 1.0-2.0D 01.10-
numery OEM:
SEAT      09G 325 429 E
SEAT      9G325429E
SKODA      09G 325 429 E
SKODA      9G325429E
VOLKSWAGEN      09G 325 429 E
VOLKSWAGEN      9G325429E
VAG      09G 325 429 E
VAG      9G 325 429 E
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V10-4363 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.