Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-4722-1 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 VAICO

V10-4722-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V10-4722-1
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1
V10-4722-1
vaico V10-4722-1 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

0GC 325 183, GC 325 183

numer części:

V10-4722-1

producent:

VAICO

dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów 0GC
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów DQ381
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
Ciężar [kg] 0,129
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001993930

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A1, A3, Q2, Q3, TT, CUPRA ATECA, FORMENTOR, SEAT ATECA, LEON, LEON SC, LEON SPORTSTOURER, LEON ST, LEON/HATCHBACK, TARRACO 1.0-2.5 09.07-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 producenta VAICO

VOLKSWAGEN

0GC325183Akit

numery OEM:
VOLKSWAGEN      0GC 325 183 A kit
VAG      0GC 325 183
VAG      0GC 325 183 A
VAG      0GC 325 183 A kit
VAG      0GC 325 183 kit
VAG      GC 325 183 kit
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów V10-4722-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.