Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-5363 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5363 VAICO

V10-5363 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

0B5 325 060 C, 0B5 325 240 B, 0B5 325 330 A, MHK0047

numer części:

V10-5363

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Jednostka ilości Zestaw
Rodzaj filtra Wkład filtra
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem 7-biegowa
Typ skrzyni biegów 0B5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pokrywą
Rodzaj skrzyni biegów dla automatyki skrzyni 7-biegowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Sprzęgło dla pojazdów z podwójnym sprzęgłem
Typ skrzyni biegów S-Tronic (DL501)
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,107
nr EAN 4062375050536

skład zestawu:
V10-3018 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts
V10-5364 Pokrywa, obudowa filtra oleju, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5363 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B8, A4 B8, A5, A6 C7, A7, Q5 2.0-4.2 06.07-09.18
numery OEM:
VOLKSWAGEN      0B5 325 060 C part
VAG      0B5 325 060 C part
VAG      0B5 398 060 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V10-5363 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.