Do 29.08 obsługa telefoniczna nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V10-5395 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-5395 VAICO

V10-5395 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-5395

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 0CJ
Typ skrzyni biegów 0CL
Typ skrzyni biegów DL382
Typ skrzyni biegów 0CK
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Wyposażenie pojazdu dla pojazdów z mechaniczną skrzynią biegów
Rodzaj filtra Filtr ssący
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4062375061853

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-5395 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: AUDI A4 ALLROAD B9, A4 B9, A5, A6 ALLROAD C8, A6 C7, A6 C8, A7, Q5 1.4-4.0H 10.08-

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-5395 ma zastosowanie do modeli samochodów

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-5395 producenta VAICO

numery OEM:
VOLKSWAGEN      0CK 325 421 A
VAG      0CK 325 421 A
VAG      CK 325 421 A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Green Mobility Parts V10-5395 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.