| Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
| średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
| Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
| Strona zabudowy | na dole |
| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | Oś przednia |
| po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
| Ciężar [kg] | 0,1 |
| nr EAN | 4046001363894 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-6271 VAICO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
8N0407182A
8N0407182A
| AUDI | 8N0 407 182 A | |
| SEAT | 8N0 407 182 A | |
| SKODA | 8N0 407 182 A | |
| VOLKSWAGEN | 8N0 407 182 A | |
| VAG | 8N0 407 182 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-6271 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.