Rodzaj łożyskowania | Łożysko gumowo-metalowe |
średnica zewnętrzna [mm] | 54 |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12 |
Strona zabudowy | na dole |
Strona zabudowy | z przodu |
Strona zabudowy | Oś przednia |
po montażu wymagany pomiar geometrii osi | |
Ciężar [kg] | 0,1 |
nr EAN | 4046001363894 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-6271 VAICO
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
8N0407182A
8N0407182A
AUDI | 8N0 407 182 A | |
SEAT | 8N0 407 182 A | |
SKODA | 8N0 407 182 A | |
VOLKSWAGEN | 8N0 407 182 A | |
VAG | 8N0 407 182 A |
Zastosowanie Tuleja wahacza, Original VAICO Qualität V10-6271 VAICO w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.