Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza Suzuki DL DL 650 V-Strom (WC71) (2017.01-???) 48km » V10-7036 vaico
wybrany samochód: 
Suzuki Dl Dl 650 V-strom (wc71) (2017.01-???) 48km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Sworzeń wahacza V10-7036 VAICO

V10-7036 Sworzeń wahacza VAICO
vaico V10-7036

    Ocena:
numer części:

V10-7036

dostawca:

VAICO

Status produktu: Artykuł wychodzący
zastąpiony przez V10-7036-1
parzyste numery artykułówV10-7036-1
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz materiałami dodatkowymi
Strona zabudowyna dole
Strona zabudowyOś przednia
Wymiar stożka [mm]19
nr EAN4046001186509
Status produktu: Artykuł wychodzący
zastąpiony przez V10-7036-1

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza V10-7036 VAICO

numery OEM:
AUDI      357 407 365
SEAT      357 407 365
SEAT      357 407 365 A
SKODA      357 407 365
VOLKSWAGEN      357 407 365
VOLKSWAGEN      357 407 365 A
VAG      357 407 365
VAG      357 407 365 A

Zastosowanie Sworzeń wahacza V10-7036 VAICO w samochodach:

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.