Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V10-7537 vaico

Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-7537 VAICO

V10-7537 Łożyskowanie, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V10-7537
Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-7537

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V10-7537

producent:

VAICO

Strona zabudowy Od strony skrzyni biegów
Strona zabudowy Oś tylna
Ciężar [kg] 1,955
nr EAN 4046001522819

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-7537 VAICO

Poduszka silnika wewnątrz L, oprawa skrzyni biegów, gumowo-metalowa pasuje do: AUDI TT, VW CC B7, GOLF VI, PASSAT ALLTRACK B7, PASSAT B6, PASSAT B7, PASSAT B7/KOMBI, TIGUAN 1.4-2.0D 02.03-07.18
numery OEM:
AUDI      3C0 199 555 P
SEAT      3C0 199 555 P
SKODA      3C0 199 555 P
VOLKSWAGEN      3C0 199 555 P
VAG      3C0 199 555 P

Zastosowanie Łożyskowanie, Original VAICO Qualität V10-7537 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.