Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0137-1 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0137-1 VAICO

V20-0137-1 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-0137-1
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0137-1
V20-0137-1
vaico V20-0137-1 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0137-1 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0137-1 vaico
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V20-0137-1

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Typ skrzyni biegów 5HP18
Typ skrzyni biegów A5S310Z
Wysokość [mm] 30
Szerokość [mm] 320
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Długość [mm] 455
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,602
nr EAN 4046001281730

skład zestawu:
V20-0137 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V20-1479 Uszczelka, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0137-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: BMW 3 (E36), 5 (E34), 5 (E39), 7 (E38) 1.6-5.4 06.87-05.04
numery OEM:
BMW      1 422 513
BMW      24 34 1 422 513
BMW      24 34 1 422 513 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0137-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.