Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0138-1 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0138-1 VAICO

V20-0138-1 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-0138-1
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0138-1
V20-0138-1
95.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
numer części:

V20-0138-1

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 80000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów A5S560Z
Typ skrzyni biegów 5HP30
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Ciężar [kg] 0,722
nr EAN 4046001281747

skład zestawu:
V20-0138 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V20-9717 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0138-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: BMW 5 (E34), 5 (E39), 7 (E32), 7 (E38), 8 (E31) 3.9D-5.4 01.90-12.03
numery OEM:
BMW      1 422 419
BMW      24 34 1 422 419
BMW      24 34 1 422 419 S

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0138-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.