Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » pasek wieloklinowy » rolka napinacza paska wieloklinowego » V20-0270 vaico

Rolka napinająca paska wieloklinowego, Original VAICO Qualität V20-0270 VAICO

V20-0270 Rolka napinająca paska wieloklinowego, Original VAICO Qualität VAICO
280.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-0270

producent:

VAICO

Szerokość [mm] 24,5
średnica zewnętrzna [mm] 75
Ciężar [kg] 0,385
nr EAN 4046001225116

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Rolka napinająca paska wieloklinowego, Original VAICO Qualität V20-0270 VAICO

Rolka napinająca pasek wielorowkowy BMW 7 (E32, E38), 8 (E31) 5.0/5.4 09.87-11.01

Rolka napinająca paska wieloklinowego, Original VAICO Qualität V20-0270 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE Rolka napinająca paska wieloklinowego, Original VAICO Qualität V20-0270 producenta VAICO

BMW

1715630, 1720039, 1745551, 11281715630, 11281720039, 11281745551

numery OEM:
BMW      1 715 630
BMW      1 720 039
BMW      1 745 551
BMW      11 28 1 715 630
BMW      11 28 1 720 039
BMW      11 28 1 745 551

Zastosowanie Rolka napinająca paska wieloklinowego, Original VAICO Qualität V20-0270 VAICO w samochodach:

Rolka napinacza paska wieloklinowego


Rolka napinacza to jeden z elementów układu napinacza paska. Pasek taki napędza wiele urządzeń pomocniczych, takich jak pompa wody, alternator. Nieprawidłowo napięty pasek sprawia, że urządzenia pracują na zbyt niskich obrotach. Wskutek tego ograniczona jest wydajność alternatora. To zaś powoduje problemy z odpaleniem auta. Widać więc wyraźnie, jak ważny jest układ napinacza paska wieloklinowego. Awaria któregoś z jego elementów, również rolki, praktycznie uniemożliwia jazdę samochodem.
Usterki rolki napinacza dotyczą zazwyczaj wytarcia jej zewnętrznej powierzchni. W takiej sytuacji rolka nie pracuje z pełną wydajnością lub w niektórych przypadkach może całkowicie się zatrzymać. Uniemożliwi to uruchomienie silnika.

Sygnałem, że z rolkami napinacza paska wieloklinowego mogą być słyszalne piski w trakcie odpalania silnika. Sytuacja wymaga wykonania przeglądu układu napinacza i zazwyczaj kończy się wymianą uszkodzonego elementu. Zaleceniem jest jednak wymiana całego układu napinacza.

Dlatego też pierwsze objawy zużycia rolki napinacza, do których należą m.in. piski podczas odpalania silnika, wymagają dokonania przeglądu i zwykle wymiany elementu. Należy podkreślić, że w takich przypadkach zaleca się wymianę całego układu napinacza.