Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0319 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0319 VAICO

V20-0319 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-0319
 

    Ocena:
numery handlowe:

07 47 479, 24 11 1 423 604, 24 11 7 508 517, 24 11 7 510 012, 24 11 7 533 699, 24 11 7 557 070, 7 47 479

numer części:

V20-0319

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów GM5L40E
Typ skrzyni biegów A5S360R
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Ciężar [kg] 0,668
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001570612

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0319 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), 5 (E34), X3 (E83), Z3 (E36); OPEL OMEGA A, OMEGA B, SENATOR B 1.6-3.2 09.86-08.08
numery OEM:
BMW      24 11 1 423 604 part
BMW      24 11 7 508 517 part
BMW      24 11 7 510 012 part
BMW      24 11 7 533 699 part
BMW      24 11 7 557 070 part
OPEL      07 47 479 part
OPEL      7 47 479 part
OPEL      96041958

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0319 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.