Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0333 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0333 VAICO

V20-0333 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-0333
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0333
V20-0333

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-0333

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów GM4L30E
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów A4S270R
Ciężar [kg] 0,402
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001296048

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0333 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), 5 (E34), Z3 (E36), OPEL OMEGA B 1.6-4.0 06.87-05.05
numery OEM:
BMW      1 218 899
BMW      24 11 1 218 899
OPEL      00747 477
OPEL      07 47 477
OPEL      7 47 477
OPEL      96015432

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-0333 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.