Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V20-0480 vaico

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-0480 VAICO

V20-0480 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-0480
Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-0480

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-0480

producent:

VAICO

Strona zabudowy z lewej
Tryb pracy hydrauliczny
Ciężar [kg] 0,8599
nr EAN 4046001298318

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-0480 VAICO

Poduszka silnika przód L, hydrauliczna pasuje do: BMW 3 (E46), Z4 (E85) 1.6-3.0 12.97-02.09
numery OEM:
BMW      1 094 813
BMW      22 11 1 094 813
BMW      22 11 6 771 359
BMW      22 11 6 779 971
BMW      22 11 6 785 583
BMW      6 771 359
BMW      6 779 971
BMW      6 785 583

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-0480 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.