Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-0573-1 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 VAICO

V20-0573-1 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-0573-1
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1
V20-0573-1
vaico V20-0573-1 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 vaico
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-0573-1

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów A5S360R
Typ skrzyni biegów A5S3390R
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką miski olejowej
Typ skrzyni biegów GM5L40E
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Materiał uszczelnienia wargowego Guma / metal
Ciężar [kg] 0,993
nr EAN 4046001642159

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (z uszczelką miski) pasuje do: BMW X3 (E83), X5 (E53), LAND ROVER RANGE ROVER III 3.0/3.0D 04.00-08.12
numery OEM:
BMW      24 11 7 510 011
BMW      24 11 7 557 069
BMW      7 510 011
BMW      7 557 069

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-0573-1 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.