Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V20-1023 vaico

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-1023 VAICO

V20-1023 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO
104.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V20-1023

producent:

VAICO

Strona zabudowy z obu stron
Rodzaj łożyskowania Hydrołożysko
Ciężar [kg] 0,8409
nr EAN 4046001140471

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-1023 VAICO

Poduszka silnika przód L/P, hydrauliczna pasuje do: BMW 3 (E36), 3 (E46), 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), Z3 (E36), Z4 (E85), Z4 (E86) 2.0-4.0 11.92-10.13
numery OEM:
BMW      1 136 542
BMW      1 837 985
BMW      11 81 1 136 542
BMW      11 81 1 837 985
BMW      11 81 2 228 298
BMW      11 81 2 283 798
BMW      11817837985
BMW      2 228 298
BMW      2 283 798
BMW      7 837 985

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-1023 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.