Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V20-1035 vaico

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-1035 VAICO

V20-1035 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-1035

producent:

VAICO

Strona zabudowy z lewej
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
Ciężar [kg] 0,7619
nr EAN 4046001140570

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-1035 VAICO

Poduszka silnika przód L, wkład gumowy pasuje do: BMW 5 (E39), 7 (E38) 2.8-5.4 03.94-12.03
numery OEM:
BMW      1 092 823
BMW      1 092 895
BMW      1 097 111
BMW      1 097 113
BMW      1 141 741
BMW      1 141 791
BMW      22 11 1 092 823
BMW      22 11 1 092 895
BMW      22 11 1 097 111
BMW      22 11 1 097 113
BMW      22 11 1 141 741
BMW      22 11 1 141 791

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V20-1035 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.