Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-1129 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1129 VAICO

V20-1129 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-1129
188.01 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
2 szt. wysyłka jutro
3 szt. wysyłka pojutrze

    Ocena:
numer części:

V20-1129

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelką miski olejowej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubami
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Typ skrzyni biegów A5S390R
Typ skrzyni biegów GM5L40E
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 5-biegowa
Typ skrzyni biegów A5S360R
Materiał uszczelnienia wargowego Guma / metal
Ciężar [kg] 0,865
nr EAN 4046001527487

skład zestawu:
V20-1481 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
V20-1485 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1129 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (5-biegów) pasuje do: BMW 3 (E46), 5 (E39), X3 (E83) 1.9-3.0D 12.97-07.06
numery OEM:
BMW      1 423 605
BMW      2 333 825
BMW      24 11 1 423 605
BMW      24 11 7 507 643
BMW      24 11 7 510 010
BMW      24 11 7 533 657
BMW      24 11 7 557 071
BMW      24 15 2 333 825
BMW      7 507 643
BMW      7 510 010
BMW      7 533 657
BMW      7 557 071

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1129 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.