Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-1486 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486 VAICO

V20-1486 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V20-1486
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486
V20-1486
vaico V20-1486 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486 vaico
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486 vaico

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-1486

producent:

VAICO

Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Typ skrzyni biegów GA6F21WA
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Ciężar [kg] 0,344
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001582516

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów (6-biegów) pasuje do: MINI (R56), (R57), (R58), (R59), CLUBMAN (R55), CLUBVAN (R55), COUNTRYMAN (R60), PACEMAN (R61) 1.4-2.0D 09.06-10.16

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486 ma zastosowanie do modeli samochodów

MINI

MINI, MINI CLUBMAN, MINI COUNTRYMAN, MINI coupe, MINI Roadster, MINI CLUB, MINI PACEMAN

Numery OE Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486 producenta VAICO

MINI

24152361176, 24347566358

numery OEM:
MINI      24 15 2 361 176
MINI      24 34 7 566 358

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V20-1486 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.