Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Ford KA (RB_) 1.3 i ROCAM (2002.08-2008.11) 70km » V20-1487 vaico
wybrany samochód: 
Ford Ka (rb_) 1.3 I Rocam (2002.08-2008.11) 70km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1487 VAICO

V20-1487 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

24 34 7 566 358

numer części:

V20-1487

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Typ skrzyni biegówGA6F21WA
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 6-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,454
nr EAN4046001582523

skład zestawu:
V10-0445 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
V20-1486 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1487 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MINI (R56), (R57), (R58), (R59), CLUBMAN (R55), COUNTRYMAN (R60), PACEMAN (R61), SKODA SCALA 1.4-2.0D 09.06-
numery OEM:
AUDI      09G 321 370
AUDI      9G 321 370
SEAT      09G 321 370
SEAT      9G 321 370
SKODA      09G 321 370
SKODA      9G 321 370
VOLKSWAGEN      09G 321 370
VOLKSWAGEN      9G 321 370
VAG      09G 321 370
VAG      9G 321 370
MINI      24 11 7 551 080
MINI      24 11 7 566 356
MINI      24 15 2 361 176
MINI      24 34 7 566 358
MINI      24 34 7 566 358 kit

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-1487 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.