Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V20-2523 vaico

Poduszka silnika V20-2523 VAICO

V20-2523 Poduszka silnika VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V20-2523

producent:

VAICO

Strona zabudowy z prawej
Wymagana ilość 1
Rodzaj łożyskowania Poduszka gumowa
nr EAN 4046001941009

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika V20-2523 VAICO

Poduszka silnika z przodu P, wkład gumowy pasuje do: BMW 1 (F40), 2 (F45), 2 GRAN COUPE (F44), 2 GRAN TOURER (F46), X1 (F48), X2 (F39), MINI (F55), (F56), (F57), CLUBMAN (F54) 1.2-2.0D 09.13-
numery OEM:
BMW      22 11 6 875 626
BMW      22 11 6 885 934
BMW      6 875 626
BMW      6 885 934
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Poduszka silnika V20-2523 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.