Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V20-2740 vaico

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-2740 VAICO

V20-2740 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V20-2740
Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-2740

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numery handlowe:

28 10 7 842 828

numer części:

V20-2740

producent:

VAICO

Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] 60000
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata] 5
Typ skrzyni biegów DCT GS7D36SG
Rodzaj skrzyni biegów Skrzynia biegów z podwójnym sprzęgłem
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 7-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,542
nr EAN 4046001689468

skład zestawu:
V20-2738 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V20-2739 Uszczelka, miska olejowa automatycznej skrzyni biegów, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-2740 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: BMW 1 (E82), 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), 3 (F30, F80), 4 (F32, F82), 4 (F33, F83), 5 (F10), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06) 3.0/4.0/4.4 06.06-07.20
numery OEM:
BMW      28 10 7 842 385 part
BMW      28 10 7 842 828
BMW      28 10 7 842 828 kit1
BMW      28 10 7 850 148
BMW      7 842 828
BMW      7 850 148
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V20-2740 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.