Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne » V24-0325 vaico

Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V24-0325 VAICO

V24-0325 Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V24-0325

producent:

VAICO

Długość [mm] 396
Gwint wewnętrzny [mm] M 10 x 1
Gwint zewn. [mm] M10 x 1
Rozmiar klucza 14/17
Ciężar [kg] 0,101
nr EAN 4046001557637

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V24-0325 VAICO

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 396mm, M10x1/M10x1) pasuje do: ALFA ROMEO 147, 156, GT 1.6-3.2 02.97-09.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      46 474 539
ALFA ROMEO      46 474 589
ALFA ROMEO      71 736 926
FIAT      46474539

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny, Original VAICO Qualität V24-0325 VAICO w samochodach:

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.