Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa Lexus RX (MCU15) 300 (MCU10_, MCU10R) (1998.01-2003.02) 201km » V24-30003 vaico
wybrany samochód: 
Lexus Rx (mcu15) 300 (mcu10_, Mcu10r) (1998.01-2003.02) 201km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V24-30003 VAICO

V24-30003 Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V24-30003

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Długość [mm]1235
Układ hamulcowydla hamulca pomocniczego
Strona zabudowyz tyłu z lewej
Ciężar [kg]0,454
nr EAN4046001463846

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V24-30003 VAICO

Linka hamulca ręcznego tył L (1235mm) pasuje do: ALFA ROMEO 147 1.6-3.2 10.00-03.10
numery OEM:
ALFA ROMEO      46 542 828
FIAT      46 542 828
FIAT      46 847 297

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V24-30003 VAICO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.