Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr oleju » V25-0057 vaico

Filtr oleju, Original VAICO Qualität V25-0057 VAICO

V25-0057 Filtr oleju, Original VAICO Qualität VAICO
19.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V25-0057

producent:

VAICO

Wymiar gwintu 3/4-16 UNF
średnica zewnętrzna [mm] 76
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z zaworem zwrotnym
Wysokość [mm] 100
Średnica wewnętrzna 1 [mm] 62
Średnica wewnętrzna 2 [mm] 71
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar] 1
Ciężar [kg] 0,3655
Rodzaj filtra Filtr przykręcany
nr EAN 4046001288104

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V25-0057 VAICO

Filtr oleju, Original VAICO Qualität V25-0057 ma zastosowanie do modeli samochodów

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

MAZDA

323 S VI, 323 F VI, B-SERIE, PREMACY, MPV II, TRIBUTE, 6

Numery OE Filtr oleju, Original VAICO Qualität V25-0057 producenta VAICO

FORD

1039020, 1039021, 1220880, 2U7J6714BA, 6179700, 6179701, 6607325, 6607326, 89FF6714A2E

numery OEM:
FORD      1 039 020
FORD      1 039 021
FORD      1 220 880
FORD      1220880
FORD      2U7J6714BA
FORD      6 179 700
FORD      6 179 701
FORD      6607325
FORD      6607326
FORD      89F F 6714 A2E

Zastosowanie Filtr oleju, Original VAICO Qualität V25-0057 VAICO w samochodach:

Zadaniem filtra oleju jest oczyszczanie oleju silnikowego z wszelkich zanieczyszczeń które powstają podczas pracy silnika czyli nagaru, drobnych opiłek, wtrąceń zewnętrznych o wielkości do 1/50 milimetra. Olej silnikowy podlega cyrkulacji w silniku wymuszonej przez pompę oleju. W trakcie tej cyrkulacji przepływa przez filtr oleju gdzie jest oczyszczony z wszelkich zanieczyszczeń. 

Filtr oleju przybiera zazwyczaj postać metalowej puszki jest wypełniony czynnikiem filtrującym  w postaci bibuły ułożonej w harmonijkę celem zwiększenia powierzchni filtrującej. Wewnątrz filtra znajduje się zawór bocznikujący znany także pod nazwą zaworem nadciśnienia. Zawór bocznikujący otwiera się kiedy olej jest zbyt gęsty albo zbyt brudny aby przejść przez sito filtrujące. Bez niego byłoby ryzyko zatarcia silnika. 

Dla filtrów ułożonych poziomo stosowany jest także zawór przeciwzwrotny który ma za zadanie uniemożliwić spływanie oleju silnikowego z całego silnika do miski olejowej przy wyłączonym silniku. Dzięki temu tuż po włączeniu silnika część oleju może już smarować cały układ. Stosuje się także tak zwane wkłady filtra oleju. Wkład ma postać zwiniętej bibuły w formie harmonijkii  jest umieszczany jest w puszce filtra oleju.