Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V25-0124 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0124 VAICO

V25-0124 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO
vaico V25-0124
Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0124
V25-0124
vaico V25-0124 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-0124

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 4F27E
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 4-biegowa
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem uszczelniającym
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków 
Ciężar [kg] 0,252
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001583155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0124 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD C-MAX, FIESTA VI, FOCUS C-MAX, FOCUS I, FOCUS II, MAZDA 3, 323 F VI, 323 S VI, 5, 6, PREMACY 1.25-2.5 09.98-05.19
numery OEM:
FORD      3 044 026
FORD      5 046 305
FORD      FN01-21-500
FORD      FN01-21-500A
FORD      XS4P-7B155-AB
FORD      XS4P-7B155-AC
MAZDA      FN01-21-500
MAZDA      FN01-21-500A
MAZDA      FN01-21-500PT

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0124 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.