Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny » V25-0784 vaico

Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0784 VAICO

V25-0784 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-0784

producent:

VAICO

Typ skrzyni biegów 6R75
Rodzaj skrzyni biegów Przekładnia automatyczna 6-biegowa
Typ skrzyni biegów 6R80
Ciężar [kg] 0,85
Rodzaj filtra Wkład filtra
nr EAN 4046001633522

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0784 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: FORD RANGER, FORD USA EXPEDITION, F-150, F-250 SUPER DUTY, F-350 SUPER DUTY, MUSTANG, RANGER, LINCOLN NAVIGATOR 2.0D-6.7D 10.06-
numery OEM:
FORD      4666146
FORD      5053301
FORD      5226707
FORD      5241408
FORD      BL3P-7G186-AA
FORD      BL3P-7G186-AC
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität V25-0784 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.