Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » linka hamulcowa » V25-30014 vaico

Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V25-30014 VAICO

V25-30014 Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V25-30014

producent:

VAICO

Układ hamulcowy dla hamulca pomocniczego
Długość [mm] 312
Strona zabudowy z tyłu
nr EAN 4046001460449

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V25-30014 VAICO

Linka hamulca ręcznego przód/tył (312mm) FORD COURIER, FIESTA IV, FIESTA/MINIVAN, KA, PUMA; MAZDA 121 III, 2 1.25-1.8D 08.95-11.08
numery OEM:
FORD      1 004 542
FORD      1 079 068
FORD      1 151 332
FORD      1 310 482
MAZDA      1E00-44-150
MAZDA      1E00-44-150 A
MAZDA      1E00-44-150 D

Zastosowanie Cięgło, hamulec postojowy, Original VAICO Qualität V25-30014 VAICO w samochodach:

Linka hamulcowa


Aby zlokalizować ewentualne uszkodzenia linki hamulca ręcznego, należy dokonać wzrokowej kontroli części. Linka nie może posiadać żadnych śladów uszkodzeń mechanicznych ani korozji. Jeśli takie zmiany zostaną zaobserwowane, linkę należy natychmiast wymienić. Trzeba przy tym pamiętać, aby jednocześnie przyjrzeć się stanowi rozgałęźnika linki hamulca.

O konieczności diagnostyki lub wymiany tych elementów mogą informować nas następujące objawy: świecenie się kontrolki płynu hamulcowego, zamarzanie hamulca zimą, brak reakcji na zaciągnięcie hamulca ręcznego, blokowanie się kół bez zaciągniętego hamulca, częściowe blokowanie kół w momencie zaciągnięcia hamulca postojowego.

Jedną z przyczyn, z powodu których linkę należy wymienić, jest uszkodzenie jej polimerowej powłoki zewnętrznej. Brak dostatecznej ochrony sprawi, że do środka przedostawać się będą brud i wilgoć. Wypłukany zostanie materiał smarny, co w efekcie doprowadzi do zakleszczenia lub całkowitego zerwania linki.

Korozję tego elementu znacznie przyspiesza garażowanie samochodu w nieogrzewanym pomieszczeniu, w warunkach dość wysokiej wilgotności i niewystarczającej wentylacji.