Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Citroën ZX Break (N2) 1.8 i (1993.10-1997.10) 101km » V30-0493 vaico
wybrany samochód: 
Citroën Zx Break (n2) 1.8 I (1993.10-1997.10) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-0493 VAICO

V30-0493 Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów VAICO
vaico V30-0493
66.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

V30-0493

producent:

VAICO

Status produktu: Normalny
Zalecany okres międzyprzeglądowy [lata]5
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]60000
Typ skrzyni biegów722,3
Rodzaj skrzyni biegówPrzekładnia automatyczna 4-biegowa
Wysokość [mm]21
Średnica wewnętrzna [mm]26
Ciśnienie otwarcia zaworu bocznikowego [bar]0,2
Długość [mm]183,7
Szerokość [mm]163,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelką miski olejowej
dodatkowo potrzebne artykuły patrz lista dodatków
Ciężar [kg]0,522
nr EAN4046001192975

skład zestawu:
V30-0454 Filtr hydrauliczny, automatyczna skrzynia biegów, Original VAICO Qualität
V30-0459-1 Uszczelka, Original VAICO Qualität
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-0493 VAICO

Filtr hydrauliki skrzyni biegów pasuje do: MERCEDES 123 (C123), 123 T-MODEL (S123), 123 (W123), 124 (A124), 124 (C124), 124 T-MODEL (S124), 124 (W124), E (A124), E (C124) 2.0-6.0 01.68-03.02
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      126 270 00 98
MERCEDES-BENZ      126 270 02 98
MERCEDES-BENZ      A 126 270 00 98
MERCEDES-BENZ      A 126 270 02 98

Zastosowanie Zestaw filtra hydraulicznego, automatyczna skrzynia biegów V30-0493 VAICO w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.