Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika Lancia TREVI (828_) 2000 i.e. (828DB13) (1980.05-1987.01) 122km » V30-1117 vaico
wybrany samochód: 
Lancia Trevi (828_) 2000 I.e. (828db13) (1980.05-1987.01) 122km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-1117 VAICO

V30-1117 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO

    Ocena:
numer części:

V30-1117

dostawca:

VAICO

Status produktu: Normalny
Strona zabudowyz przodu
Ciężar [kg]1,2829
nr EAN4046001138645
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-1117 VAICO

Poduszka silnika z przodu L/P, hydrauliczna pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W202), C (W203), CLC (CL203), CLK (C208), E T-MODEL (S210) 2.0-5.0 05.93-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      202 240 06 17
MERCEDES-BENZ      202 240 27 17
MERCEDES-BENZ      202 240 34 17
MERCEDES-BENZ      202 240 46 17
MERCEDES-BENZ      210 240 12 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 06 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 27 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 34 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 46 17
MERCEDES-BENZ      A 210 240 12 17

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-1117 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.