Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » V30-1119 vaico

Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-1119 VAICO

V30-1119 Poduszka silnika, Original VAICO Qualität VAICO

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

V30-1119

producent:

VAICO

Wysokość [mm] 125,5
Ciężar [kg] 1,23
Strona zabudowy z przodu po prawej
Średnica [mm] 110,5
Rodzaj łożyskowania Łożysko gumowo-metalowe
nr EAN 4046001138652

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-1119 VAICO

Poduszka silnika przód P, gumowo-metalowa pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S202), C T-MODEL (S203), C (W202), C (W203), CLC (CL203), CLK (A208), CLK (C208) 1.8-5.4 06.95-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      202 240 28 17
MERCEDES-BENZ      202 240 29 17
MERCEDES-BENZ      202 240 30 17
MERCEDES-BENZ      202 240 36 17
MERCEDES-BENZ      202 240 44 17
MERCEDES-BENZ      210 240 07 17
MERCEDES-BENZ      210 240 13 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 28 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 29 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 30 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 36 17
MERCEDES-BENZ      A 202 240 44 17
MERCEDES-BENZ      A 210 240 07 17
MERCEDES-BENZ      A 210 240 13 17

Zastosowanie Poduszka silnika, Original VAICO Qualität V30-1119 VAICO w samochodach:

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.